Вправа "Пристрої для роботи з мультимедіа"
Вправа "Вікно середовища Scratch".
Вправа "Команди та виконавцію Система команд виконавця"
Вправа "Середовище текстового процесора"
Урок "Поняття операційної системи, її призначення. Графічний інтерфейс ОС"
Вправа "Пристрої для роботи з мультимедіа"
Вправа "Вікно середовища Scratch".
Вправа "Команди та виконавцію Система команд виконавця"
Вправа "Середовище текстового процесора"
Вправа "Вікно середовища Scratch".
Вправа "Команди та виконавцію Система команд виконавця"
Вправа "Середовище текстового процесора"
Урок "Поняття операційної системи, її призначення. Графічний інтерфейс ОС"
Урок: Складання та виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі (Скретч).
Мета: ознайомити учнів з правилами складання та виконання алгоритмів; формувати вміння складати алгоритми, вміння узагальнювати, міркувати; розвивати алгоритмічне та логічне мислення; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі.
Обладнання: комп’ютери, проектор, підручники, інструктивні картки, презентація.
Хід уроку.
І. Організаційний етап.
Інструктаж з ТБ.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні на уроці ви станете на кілька хвилин програмістами. Ми ознайомимось зі створенням нового проекту у середовищі Скретч, навчимося записувати алгоритми для виконавця.
Сьогодні на уроці ви станете на кілька хвилин програмістами. Ми ознайомимось зі створенням нового проекту у середовищі Скретч, навчимося записувати алгоритми для виконавця.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Гра «Вибери запитання» (3 слайд презентації). Учні обирають номер і тоді відкривається запитання.
2. Завдання «Вікно програми» . Учні підписують елементи вікна на картках.
ІV. Первинне застосування нових знань (пробні вправи)
Детальне пояснення виконання алгоритмів у середовищі Скретч.
Детальне пояснення виконання алгоритмів у середовищі Скретч.
4-7 слайд.
Додаткове завдання:
Цікава вправа: На березі річки стоять Вовк, Коза, Капуста, а біля берега плаває дід у човні. Склади програму, щоб показати дідові в якому порядку можна перевезти всіх на другий берег. За один раз можна перевезти тільки одного «пасажира» і не можна залишати разом Вовка і Козу, Козу і Капусту.
V. Підсумок уроку.
Д/З: §6, впр.2 ст.44 (підручник Морзе)
Завантажити
Вправа "Види алгоритмів"
Урок: Практична робота «Складання алгоритмів опрацювання подій з використанням структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі».
Мета: встановити рівень оволодіння навиками роботи в навчальному середовищі Скретч; розвивати алгоритмічне і логічне мислення;
формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати відповідальність, самостійність.
Тип уроку: перевірка та корекція знань, умінь та навичок.
Обладнання: комп'ютери, підручники, презентація, навчальне середовище виконання алгоритмів.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання
III. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні на уроці ви маєте можливість застосувати здобуті знання для самостійного створення алгоритмів. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
IV. Відтворення та коригування опорних знань
Інтерактивна вправа «Допуск»словом «якщо»? підручник, ст.52
Учні по черзі відповідають на запитання, не встаючи зі своїх місць. Підводяться тільки ті учні, які не змогли відповісти на запитання. Після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів. Інші учні, щоб не залишати товаришів у біді, кидають їм «рятувальні кола», ставлять запитання, які вже звучали або власні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді.
Орієнтовний перелік запитань
· Що таке алгоритм?
· Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
· Які ви знаєте форми подання алгоритму?
· Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?
· Чи можна уявити життя без виконання алгоритмів?
· Що таке програма?
· Що таке середовище виконання алгоритму?
· Які бувають структури алгоритму?
· Що означає структура слідування?
· Чи може в структурі слідування якась команда починатися
· Який алгоритм називаємо лінійним?
V. Застосування набутих знань, практичних умінь і навичок.
Практична робота № 2 «Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Інструктаж з БЖД.
Завдання 1: Парк
Склади проект за пропонованим сюжетом: у шкільному саду шестикласники планують посадити дерева. Виконавець рухається вздовж лінії посадки дерев і називає породи дерев, які потрібно висадити.
Завдання 2: Літера
В навчальному середовищі за допомогою графічного редактора створи нового виконавця, наприклад олівець. Склади для нього проект, в якому олівець повинен писати певну літеру, на вибір.
VІ. Підсумок уроку.
Оцінювання практичної роботи учнів.
Д/З: 1)Придумати і створити власний проект. На наступному уроці продемонструвати.
2) Підготуватися до підсумкового уроку.
В навчальному середовищі за допомогою графічного редактора створи нового виконавця, наприклад олівець. Склади для нього проект, в якому олівець повинен писати певну літеру, на вибір.
VІ. Підсумок уроку.
Оцінювання практичної роботи учнів.
Д/З: 1)Придумати і створити власний проект. На наступному уроці продемонструвати.
2) Підготуватися до підсумкового уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар