7 клас

Урок "Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Алгоритми з повторенням".

Мета:
навчальна: ознайомити із базовими алгоритмічними структурами; створити уявлення про форми  подання алгоритму; навчити  створювати алгоритми з використанням команди циклу з лічильником;
розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння аналізувати і робити висновки;
виховна:виховувати інтерес до вивчення інформатики, інтерес до знань. 

Вправа "Алгоритм та програма"


Урок "Практична робота «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі Скретч».

Мета:
         
навчальна: продовжити вивчати  середовище  виконання алгоритму; встановити  рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням;
виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальнарозвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: перевірка та корекція знань, умінь та навичок. 

Вправа "Алгоритми з повторенням"
Завантажити

Урок "Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання "Якщо-то". Алгоритми з розгалуженням."

Мета:
навчальна: надати учням уявлення про істинні та хибні висловлювання; ознайомити з блок-схемою розгалуження; навчити створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч.
виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальнарозвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.


Урок "Практична робота 5 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».


Мета:

навчальна: встановити  рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з розгалуженням;
виховна:  виховувати зацікавленість у вивченні предмета
розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.



Урок "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. Цикл з передумовою".


Мета:
навчальна: ознайомити учнів з правилами складання алгоритмів з використанням циклу з передумовою; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
виховнавиховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.




Урок "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».

Мета:
навчальна: сформувати навики у створення алгоритмів з повторенням і розгалуженням в навчальному середовищі Скретч ;
виховна:  виховувати зацікавленость у вивченні предмета;
розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, увагу.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.





Практична робота 5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням та розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».


Мета: 

навчальна: встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням та розгалуженням;

виховна: виховувати зацікавленість у вивченні предмета;

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.


Кросворд "Алгоритми"

Немає коментарів:

Дописати коментар