Тестова контрольна робота "Служби Інтернету"
Тест "Електронне листування"
Вправа "Перевір свої знання" з теми "Алгоритми з передумовою"
Урок "Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Алгоритми з повторенням".
Мета:
навчальна: ознайомити із базовими алгоритмічними структурами; створити уявлення про форми подання алгоритму; навчити створювати алгоритми з використанням команди
циклу з лічильником;
розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння
аналізувати і робити висновки;
виховна:виховувати інтерес до вивчення інформатики, інтерес до знань.
Вправа "Алгоритм та програма"
Урок "Практична
робота «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному
навчальному середовищі Скретч».
Мета:
навчальна: продовжити
вивчати середовище виконання алгоритму; встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи
в
навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням;
виховна:
виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати
творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики
роботи з середовищем виконання
алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Завантажити
Урок "Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання "Якщо-то". Алгоритми з розгалуженням."
Мета:
навчальна: надати
учням уявлення про істинні та хибні висловлювання; ознайомити з блок-схемою розгалуження; навчити створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч.
виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та
привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні
нового матеріалу;
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Урок "Практична робота «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі Скретч».
Мета:
навчальна: продовжити вивчати середовище виконання алгоритму; встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням;
навчальна: продовжити вивчати середовище виконання алгоритму; встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням;
виховна:
виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати
творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики
роботи з середовищем виконання
алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Завантажити
Урок "Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання "Якщо-то". Алгоритми з розгалуженням."
Мета:
навчальна: надати
учням уявлення про істинні та хибні висловлювання; ознайомити з блок-схемою розгалуження; навчити створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч.
виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та
привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні
нового матеріалу;
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Урок "Практична
робота 5 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням, у визначеному
навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Мета:
навчальна:
встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи
в
навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з розгалуженням;
виховна: виховувати зацікавленість у вивченні предмета
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Урок "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і
розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання
алгоритмів. Цикл з передумовою".
Мета:
навчальна:
ознайомити учнів з правилами складання алгоритмів з використанням циклу з
передумовою; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
виховна: виховувати
пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо,
виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Урок "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і
розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Мета:
навчальна:
сформувати навики у створення алгоритмів з повторенням і розгалуженням в навчальному середовищі Скретч ;
виховна: виховувати зацікавленость у вивченні предмета;
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, увагу.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Практична робота 5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням
та розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Мета:
навчальна: встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням та розгалуженням;
виховна: виховувати зацікавленість у вивченні предмета;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Кросворд "Алгоритми"
Урок "Практична робота 5 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Мета:
навчальна:
встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи
в
навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з розгалуженням;
виховна: виховувати зацікавленість у вивченні предмета
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Урок "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів. Цикл з передумовою".
Мета:
навчальна:
ознайомити учнів з правилами складання алгоритмів з використанням циклу з
передумовою; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
виховна: виховувати
пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо,
виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Урок "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Мета:
навчальна:
сформувати навики у створення алгоритмів з повторенням і розгалуженням в навчальному середовищі Скретч ;
виховна: виховувати зацікавленость у вивченні предмета;
розвивальна: розвивати
пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, увагу.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Практична робота 5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням та розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів».
Мета:
навчальна: встановити рівень оволодіння знаннями та навиками роботи в навчальному середовищі Скретч при створенні алгоритмів з повторенням та розгалуженням;
виховна: виховувати зацікавленість у вивченні предмета;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Кросворд "Алгоритми"
Немає коментарів:
Дописати коментар